اخبار ایران و جهان کتابخانه الکترونیکی تاریخ و سیاست مهدویت علمی فرهنگی خانواده معارف اسلامی
    تبلیغات در پایگاه  
آسیب شناسی تربیت دینی
خواندنی ها
مداحی محرم87
مردم سالاری دینی
کار و اشتغال
جوان،نشاط،تفریح
واژه شناسی‏ سیاسی

 مقالات برگزیده  
پلوراليزم يا تكثر اديان از مباحث فلسفه دين است كه در قرن حاضر به صورت جدى متفكران غرب آن را مطرح كرده اند. قرائت و معناى شايع و متبادر آن پذيرفتن حقانيت تمامى اديان است و لازمه آن تعدد صراط هاى مستقيم است. پيش از هر چيز لازم به يادآورى است:...
چهل سال پیش، محققان از كشف سلول هایی صحبت كردند كه آغازی برای تحولی بزرگ در حوزه علوم زیستی بود. در دهه 1960، محققان متوجه شدند كه مغز استخوان انسان شامل دو نوع سلول غیرتخصصی و غیرمتمایز است كه از آنها سلول‏های خونی به وجود می‏آیند...
 
  مصرف نخود و لوبیا خطر ابتلا به بیماریهای قلبی را کاهش می‌دهد     
   علمی و فرهنگی خواندنی ها

مصرف نخود و لوبیا

مصرف نخود و لوبیا خطر ابتلا به بیماریهای قلبی را کاهش می‌دهد

نتایج تحقیقات نشان می‌دهد که مصرف نخود و لوبیا خطر ابتلا به بیماریهای قلبی را کاهش می‌دهد .
محققان دانشگاه تولان آمریکا ثابت کردند: افرادی که حداقل هفته‌ای چهار بار حبوبات به خصوص نخود و لوبیا مصرف می‌کنند احتمال ابتلا به بیماریهای عروق کرونر قلب 22 درصد کمتر از افرادی است که یکبار در هفته حبوبات می‌خورند. مصرف حبوبات در تنظیم فشار خون و کاهش کلسترول خون نیز موثر است.
  دفعات نمایش : 41      تاریخ:  1387.8.19






ارتباط با ما نقشه سایت اخبار ایران و جهان کتابخانه الکترونیکی تاریخ و سیاست مهدویت علمی فرهنگی خانواده معارف اسلامی صفحه اصلی

پرتال فرهنگی اطلاع رسانی نور
copyright 2007 Noorportal.net All Right Reserved ©
صفحه اصلی ارتباط با ما نقشه سایت درباره ما